Connecting

Welkom op de website van Admesse Connecting

Bij het bouwen van een succesvolle onderneming zijn zowel externe als interne factoren van groot en gelijkwaardig belang. Het is een kunst om een goede balans te vinden tussen imago, vindbaarheid, kennis over product, betrokkenheid, tevredenheid van de klant, logistieke en administratieve processen en sfeer.

En hoe zit het met de aantrekkelijkheid van uw organisatie? Weet u waar uw (potentiële) klanten nieuwsgierig van worden en hoe u uw bedrijf aanlokkelijker kunt maken?

In de visie van Admesse is ondernemen te vergelijken met een stuk boerenland, waarvan een rijke oogst inherent is aan hard werken en een zorgvuldige werkwijze.

  • De voor het product of de dienst nodig te treffen voorbereidingen, kunnen worden vergeleken met ploegen.
  • Men bouwt een netwerk (het zaaien).
  • En hoopt zich hier later mee van orders te kunnen voorzien (het oogsten).

Psychologisch element

Bij het onderhouden van een functioneel netwerk en het ‘oogsten’ van orders speelt het psychologische element een cruciale rol. Dit geldt echter in gelijke mate voor het up-to-date houden van personele ontwikkeling, motivatie en sfeer. De reden hiervoor is natuurlijk, dat de hoeveelheid aandacht die aan de situatie van de medewerkers wordt besteed, een bepalende factor is voor het succes van een organisatie.

Om op het bovenstaande in te spelen en te voorkomen dat op de genoemde gebieden kansen blijven liggen, heeft Admesse Connecting de modules cognitieve marketing en cognitieve personeelsevaluatie ontwikkeld. Hiermee kunnen bedrijven worden ondersteund, om hun potenties optimaal te benutten.

conflictpreventie_welkom_picture2De gedragswetenschappelijke aanpak is gebaseerd op aspecten als onder andere, reactievoorspelling, geheugenfunctionering, momentversterking en groepsdynamiek. Deze combinatie geeft de mogelijkheid om situaties effectief in te schatten, aan te passen en zo kansen te creëren voor opdrachtgevers.

Wekt dit u interesse? Dan komen wij graag langs voor verdere toelichting.